close

大家尖叫吧!!!!!!  Daughtry come back again!!!!!!!!

這幾天反反覆覆聽的新專輯 BAPTIZED 千千萬萬遍

沒有一首雷歌阿真的太神了

從唱腔 歌曲的詮釋及名稱等等

這次能聽得出來Chris這次走鐵漢柔情風((被打

 

It's safe to say I'm lost, Without you in my arms,
在沒有妳的擁抱下,我徹底迷失了

So I call your name and I pray you might,
所以我呼喚你的名字 我期盼你會

Come and watch over me like the pale moonlight,
出現且看著我像望著天上的明月

Till the sun comes back around.
直到旭日東昇


Take me down, take me down by the water, water,
讓我深深的沉在水裡

Pull me in till I see the light,
拉住我直到我看見光亮

Let me drown, let me drown, in you honey, honey,
讓我沉淪在妳的甜蜜中

In your love I wanna be baptized.
在你的愛中受洗

Take me down, take me down by the water, water,
讓我深深的沉在水裡

I wanna be baptized.
想要在你的愛中受洗


And the days and nights are cold,
這無盡的日夜好寒冷

Without your body to hold,
在沒有妳的身體讓我擁抱

So I close my eyes hoping you'll apear,
所以我只能閉上眼盼望的妳出現

Cause it feels like grace everytime you're near, yeah,
因這讓我感到你的一切美好在我的身邊

Don't leave, till the sun comes back around.
不要離開 直到太陽重新升起


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    文言文 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()